شناسهٔ خبر: 22987 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمينی(ره) انجام شد؛

استقرار ۸۰۰ نفر نيروی بسيج راه آهن برای امانتداری زائران حرم مطهر

حرم امام خمینی (ره) مركز مقاومت بسيج راه آهن با برپايي ستاد فرماندهي و بكارگيري بيش از ۸۰۰ از نفر بسيجيان در ايام سالگرد ارتحال امام خميني (ره) ماموريت خطير امانتداري هزاران زائر حرم را بعهده دارد.

به گزارش روابط عمومي شركت راه آهن جمهوري اسلامي ايران؛ سرهنگ داود عباس زاده مشاور مدير عامل در امور ايثارگران و فرمانده مركز مقاومت بسيج راه آهن با اشاره به آمادگي كامل نيروهاي بسيج راه آهن در روزهاي ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه جاري ، گفت: بسيج راه آهن به عنوان يكي از آماده ترين مركز بسيج در بين وزارتخانه ها و ادارات و سازمان هاي مختلف كشور از دير باز توانسته كارآمدترين فعاليت ها را با تعهد و سخت كوشي كامل انجام دهد.

وي افزود: با توجه به فرارسيدن ۲۷ امين سالگرد ارتحال امام (ره)؛ مركز بسيج راه آهن به دليل داشتن اين خصيصه ها توانسته تاكنون ۱۷ سال امانتداري زائران را در حرم مطهر بر عهده داشته باشد.

سرهنگ عباس زاده با اشاره به اينكه هماهنگي جهت گزينش نيروها و استقرار آنها از ۴۵ روز گذشته آغاز شده، اظهار كرد: همزمان با هماهنگي براي استقرار نيروها، از يك هفته پيش نيز كارهاي مربوط به پشتيباني انجام شده و ۱۳ و ۱۴ خرداد انجام مي گيرد.

مشاور مدير عامل در امور ايثارگران و فرمانده مركز مقاومت بسيج راه آهن عنوان كرد: مركز بسيج راه آهن با برپايي ستاد فرماندهي در حرم مطهر، امكانات پشتيباني و ستادي را انجام مي دهد بطوريكه حدود ۸۰۰ نفر نيرو در بخش ستادي مستقر شده و نزديك به ۱۰۰ اتوبوس از فردا تحويل نيروها خواهد شد تا امانت هاي زائران را تحويل بگيرند.

وي خاطر نشان كرد: در هر اتوبوس ۷ نفر از نيروها مستقر شده تا كار امانات را انجام دهند و همچنين حدود ۱۰۰ نفر از مجموع نيروها نيز به عنوان سرتيم، فرمانده محور و تداركاتي طي اين روزها فعاليت مي كنند.

سرهنگ عباس زاده گفت: و تعدادي از نيروها نيز در ستاد فرماندهي كارهاي پشتيباني نيروها در قرارگاه امام علي (ع) راه آهن حضور دارند.

نظر شما