شناسهٔ خبر: 23028 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای مسكن و راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان ایلام، مطرح شد:

اولویت‌بندی فعالیت‌های راه و شهرسازی با رعایت بحث اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل

نشست در جلسه شورای مسكن و راهداری اداره كل راه وشهرسازی استان ایلام، اولویت‌بندی فعالیت‌های راه و شهرسازی با رعایت بحث اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، پی‌گیری جانمایی و احداث سكوهای نماز در محورهای ارتباطی و وضعیت ماشین آلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان ایلام، در این جلسه كه با حضور مدیركل راه و شهرسازی استان، مدیران و رؤسای ادارات ستادی حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی و روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های استان برگزار شد بر بحث اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در همه زمینه‌ها تاكید شد.

مدیركل راه و شهرسازی استان در این جلسه بحث اقتصاد مقاومتی كه از سال‌های گذشته توسط مقام معظم رهبری همواره بر آن تاكید داشته‌اند را بسیار مهم دانست و افزود: این مهم امسال با قید اقدام و عمل توسط ایشان نام‌گذاری شده و این امر می‌طلبد تا بیش از پیش بر داشته‌های خود تكیه كرده و با مدیریت منابع تا حد توان برنامه‌های توسعه را پیش ببریم.

سیدکمال الدین میرجعفریان گفت: اداره كل راه و شهرسازی استان، پروژه‌های در دست اجرای خود را بر این اساس اولویت‌بندی کرده و در این راه گام‌های مؤثری برداشته است.

بحث جانمایی سكوهای بین راهی جهت اقامه نماز مسافران در محورهای ارتباطی استان و تقسیم‌بندی ماشین آلات سبك و سنگین راهداری بین شهرستان‌های استان از دیگر موارد مورد بررسی در این جلسه بود.

نظر شما