شناسهٔ خبر: 23035 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه مطرح کرد:

۱۷ خرداد ۹۵ مهلت آخر دستگاه‌های عضو برای ارائه اطلاعات

نشست مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه در یازدهمین نشست كمیته‌های حمل و نقل و برنامه‌ریزی مسكن و شهرسازی و عمران شهری و روستایی مصوب كرد: مهلت آخر دستگاه‌های عضو این كمیته برای ارائه اطلاعات طبق فرمت برنامه ششم توسعه به منظور جمع بندی و ارسال به كارگروه مورد نظر ۱۷ خرداد ماه امسال خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه، عبداله بهادری مدیركل راه و شهرسازی و رئیس دو كمیته حمل و نقل و برنامه‌ریزی مسكن و شهرسازی و عمرانی شهری، در یازدهمین جلسه این نشست ضمن تاكید بر تسریع جمع‌بندی اطلاعات مصوب كرد: آمار اطلاعات مسكن مهر در تولید مسكن شهری ضمن بررسی و هماهنگ كردن آن با مدیریت مربوطه و تأیید مدیركل به جدول این كمیته اضافه شود.

مدیركل راه و شهرسازی تصریح كرد: اصلاح و تبیین دلایل موفقیت و عدم موفقیت در بحث مسكن شهری نقش بسزایی در برنامه‌ریزی‌های آتی و موفقیت و توسعه خواهد داشت، لذا اصلاح برخی اطلاعات ارائه شده در این بخش مورد نظر خواهد بود.

گفتنی است بررسی وضع موجود اهداف برنامه ششم توسعه در خصوص مسكن شهری-مسكن روستایی-بافت فرسوده در این جلسه مطرح و مسائل بخش‌های عمران شهری و آب شهری و روستایی در نشست آتی مطرح می‌شود.

در ادامه این نشست بلافاصله كمیته حمل و نقل استان با محوریت توسعه فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی پیگیری شد و بنا به تصمیم اعضاء قرار شد در جلسه آتی (یكشنبه مورخ ۹۵/۳/۱۶) نتیجه جلسه فرودگاه با شركت‌های هواپیمایی استان به منظور بررسی مشكلات و موانع مطرح شود.

در ادامه ضمن ارائه اطلاعات مدیریت راهداری و بررسی آن بر اساس جدول خواسته شده قرار شد سایر دستگاه‌ها هم نهایت تا روز ۱۷ خرداد پیش رو، مطالب خود را بر اساس فرمت برنامه ششم بروزرسانی كرده و به كمیته تحویل دهند.

نظر شما