شناسهٔ خبر: 23063 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رستمی مطرح كرد:

آمادگی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد برای سفرهای تابستانی/ طراحی يك نظام پاسخگوی مناسب و شناسايی نقاط قوت و ضعف

فرودگاه مهرآباد مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت فرودگاه مهرآباد همواره در امر ساماندهی، توسعه و ارتقا خدمات به مسافران محترم تلاش می‌کند و با آغاز تعطيلات و شروع سفرهای تابستانی برای پوشش سفرهای تابستانی آماده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، علی رستمی افزود: با آغاز سفرهاي تابستانی و افزايش حجم پروازها در فرودگاه مهرآباد، نظارت بيشتر بر عملكرد ارگان‌ها و شركت‌های هواپيمايی، نظارت بر نحوه فعاليت تاكسيرانی و ديگر بهره‌برداران فرودگاهی ضروری است و در اين راستا با تشكيل جلسات متعدد با ارگان‌های ذيربط تدابير لازم اتخاذ شده است.

رستمی گفت: با وجود پروژه‌های بزرگ عمرانی در اين فرودگاه، لازم است همه همكاران نسبت به ايجاد شرايطی مناسب، سفری ايمن و راحت و پروازی بدون تاخير برای مسافران تلاش کنند.

وی اضافه کرد: تلاش ما معرفی ظرفيت‌های فرودگاهی برای بهبود روش ها و فرآيندهای سفر و همچنين تلاش به منظور ارائه خدمات شايسته به مسافران و مراجعان فرودگاهی و طراحی يك نظام پاسخگوی مناسب از طرف شركت‌های هواپيمايی به مسافران و همچنين مهم‌ترين مساله شناسايی نقاط قوت و ضعف، همچنين تهديدها و فرصت‌ها و ارائه راهكارهای مناسب است.

نظر شما