شناسهٔ خبر: 23099 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درزگیری راه‌های آسفالته در شهرستان ملایر استان همدان

درزگیری آسفالت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر استان همدان از درزگیری در راه‌های آسفالته در اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان همدان، جواد نگاهداری گفت: درزگیری در راه‌های آسفالته به مقدار ۱۵۰۰۰ مترطول در محور ملایر- بروجرد لاین برگشت دمسیاه انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر افزود: ریزش‌برداری به مقدار ۱۰۰ مترمكعب در گردنه ابوالقاسم خانی- گردنه آبدر- پیچ پیر میشانترانشه كرتیل آباد صورت گرفته است.

وی بیان كرد: ایمن‌سازی و ایجاد حفاظ برای پل‌ها با گاردریل به تعداد ۲۶ دستگاه در محور ملایر- اراك از دیگر اقدامات صورت گرفته در ماه گذشته است.

وی گفت: تنقیه و لایروبی پل‌ها به مقدار ۳۰ مترمكعب در محور ملایر-همدان، ملایر اراك و همچنین احداث و تعریض پل‌ها به تعداد ۲ دستگاه در محور مرویل نرسیده به ورودی پیهان در ماه گذشته انجام شده است.

نگاهداری گفت: احداث دوربرگردان و پاركینگ در محور پاركینگ گلوشجرد و دو مورد اصلاح پیچ خطرناك در محور قشلاق شیرازی انجام شده است.

وی همچنین از كارهای انجام شده در ماه گذشته به لكه‌گیری راه‌های آسفالته تا ۵ سانتی به مقدار ۴۹۰ مترمربع در راه‌های شریانی و ۳۴۸ مترمربع در راه‌های اصلی و فرعی اشاره كرد.

نگاهداری در پایان سخنانش افزود: رگلا‍ژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته به مقدار ۲۴۵ كیلومتر در محور زاغه- انوچ- طجرسامن- كنارگذر حاجی آباد و آسفالت رگلاژی در محور ملایر- اراك، پل تقاطع بهشت هاجر محور فرعی ملایر شریف آباد در ماه گذشته انجام شده است.

نظر شما