شناسهٔ خبر: 23102 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان:

اعزام بیش از ۹ هزار زائر حرم امام (ره) با ناوگان حمل و نقل عمومی

حرم امام خمینی (ره) مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان گفت: با همکاری و هماهنگی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر استان بیش از ۹ هزار زائر از استان گیلان در مراسم گرامیداشت سالگرد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره حمل و نقل و پايانه‌های استان گيلان، مديركل حمل و نقل و پايانه‌های گيلان با اعلام اين مطلب افزود: با همکاری و هماهنگی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر استان بیش از ۹ هزار زائر از استان گیلان در مراسم گرامیداشت سالگرد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران شرکت کردند.

ايشان سپس افزود: اعزام زائرین با بیش از ۲۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس و مینی‌بوس صورت پذیرفت.

مديركل حمل و نقل و پايانه‌های گيلان در ادامه گفت: وسائط نقليه اعزامی شامل ۱۹۵دستگاه اتوبوس و ۵۱ دستگاه مينی‌بوس بوده که از شهرستان‌های رودسر، لنگرود، املش، لاهيجان، سياهكل، آستانه اشرفيه، رشت، فومن، صومعه سرا، شفت، ماسال، رودبار، بندر انزلی، تالش، آستارا  و رضوانشهر به مرقد امام راحل عزيمت کردند.

این مقام مسئول گفت: شهرستان رشت با اعزام ۸۲ دستگاه وسيله نقليه اعم از اتوبوس و مينی‌بوس و انتقال بيش از ۳ هزار و ۶۰۰ نفر، بيشترين آمار اعزام زائرين مرقد امام (ره) را به خود اختصاص داد. 

نظر شما