شناسهٔ خبر: 23194 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم نوشهر در مجلس:

راه دسترسی بندر نوشهر با جدیت پیگیری شود

قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: راه دسترسی بندر نوشهر با جدیت پیگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، قاسم احمدی‌لاشکی روز سه شنبه ۱۸ خردادماه در مراسم معارفه مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان مازندران با اشاره به اینکه راه دسترسی، راه نجات بندر نوشهر است، گفت: این مهم‌ترین کار است و با توجه به اینکه بندر نوشهر یکی از قدیمی‌ترین بنادر شمال کشور است باید این محدودیت و مشکل برای بندر نوشهر برطرف شود.

وی با اشاره به  خدمات مدیرکل سابق بنادر و دریانوردی مازندران افزود: تاتینا دیوار بندر را به دیدار تبدیل کرد که خواسته به حق مردم در سال‌های متمادی بود و این فضا را که شبیه زندان بود به دیدار تبدیل کرد و سبب آشتی بین بندر و شهر نوشهر شد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از زحمات همه کسانی که برای توسعه و آبادانی منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر تلاش کردند، گفت: تاتینا در مدت دو سال به اندازه ۱۰ سال کارکرد و پروژه‌های مختلفی مانند سیلو، انبار و ... را پایه‌گذاری کرد و توانست بندر نوشهر را به سمت تعالی حرکت دهد.

وی با اشاره به تجربه بالای سیاوش رضوانی (مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی مازندران) تأکید کرد: مجموعه بندر نوشهر نیاز به تلاش بیشتر از سوی مدیر جدید دارد و با توجه به اینکه رضوانی در رشته صنایع دریایی تحصیل کرد مطمئناً می‌تواند ظرفیت‌های نهفته بندر نوشهر را بیش از پیش شکوفا کند.

نظر شما