شناسهٔ خبر: 23196 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان مازندران:

گردشگری دریایی در شمال دیده نمی‌شود

سیاوش رضوانی مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان مازندران، گردشگری را از موضوعات مهم سازمان بنادر دانست و گفت: آنچه که در شمال دیده نمی‌شود گردشگری دریایی است و باید به این مهم توجه اساسی شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران، سیاوش رضوانی در مراسم معارفه‌اش که روز سه شنبه ۱۸ خردادماه با حضور مقامات سازمانی، استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برگزار شد، آزادسازی سواحل را امری مهم برشمرد و گفت: حریم دریا و مناطقی که غیرقانوی تصرف و ساخت و ساز شده است باید آزادسازی شود.

رضوانی یادآور شد: بندر نوشهر برای اینکه فعال شود به تیم بندری فعال نیاز دارد و باید همه اهداف و برنامه‌ها منسجم و یکی باشد و رفع گره‌های موجود در بندر نوشهر نیاز به همراهی و حمایت بیشتری دارد.

وی تأمین اراضی پشتیبانی و پسکرانه مورد نیاز بندر نوشهر را از دغدغه‌های اصلی خود بیان کرد و گفت: اگر مشکل پسکرانه بندر نوشهر رفع نشود نمی‌توان به اهداف دست یابیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران به روز نبودن تجهیزات را از دیگر مشکلات بیان کرد و گفت: نوسازی اسکله و هموارسازی ورودی اسکله‌ها باید مدنظر قرار گیرد.

وی فعال کردن صادرات و ترانزیت را از دیگر برنامه‌ها در بندر نوشهر برشمرد.

نظر شما