شناسهٔ خبر: 23255 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شهرام ملکی مطرح کرد:

مهمترین هدف اداره کل راه و شهرسازی کردستان ارتقا شاخص‌های راه است

شهرام ملکی مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان با بیان اینکه یکی از زیر ساخت های مهم توسعه راه است، گفت: مهمترین هدف اداره کل راه و شهرسازی کردستان ارتقا شاخص های راه استان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی کردستان، شهرام ملکی شامگاه چهارشنبه در دیدار فرماندار شهرستان سرواباد با اشاره به اغاز فعالیت خود از هفته قبل گفت: تا کنون از هشت شهرستان استان بازدید کرده ام و شهرستان سروآباد نهمین شهرستان است و تنها شهرستان بیجار باقی مانده است.

او گفت: هدف از بازدید از شهرستان های استان و دیدار با فرمانداران بررسی مشکلات راه های ارتباطی و ترسیم راهکارها برای تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کردستان تصریح کرد: باتوجه به تاکید استاندار کردستان به وضعیت راه های استان و نقش مهمی که راه های در بحث توسعه دارند، تلاش خواهیم کرد مشکلات راه های استان را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به نقش فرمانداران شهرستان ها گفت: فرمانداران با مشارکت و همکاری با سازمان راه و شهرسازی نقش مهمی در این راستا خواهند داشت و بدون تردید با همکاری آنها می توانیم مشکلات راه های استان را برطرف کنیم.

ملکی با اشاره به راههای روستایی شهرستان سروآباد گفت: با وجود کمبود اعتبارات هم اکنون 25 تا 30 کیلومتر راه این شهرستان در دست اجرا است و بعضی از پروژه های این شهرستان فعال هستند.

او از دیگر اهداف بازدید از شهرستانها را در اولویت گذاشتن روستاهای بزرگ عنوان کرد و افزود: مهمترین هدفی که ما در بازدید از شهرستانهای استان کردستان داریم، اولویت بندی روستاهای پرجمعیت در این شهرستانها است که امیدواریم با مشورت و همکاری فرمانداران بتوانیم اعتباراتی برای انها از وزارت خانه بگیریم.

وی اضافه کرد: ما پروژه های اولویت دار در شهرستانها را به وزارت خانه معرفی می کنیم که در این راستا بخشی از اعتبارات آنها را استان و بخشی را وزارت خانه تامین خواهد کرد.

ملکی افزود: در این راستا اطلاعات راه های ارتباطی استان کردستان را جمع بندی کرده و در هفته آینده در جلسه ای که با میرشفیع معاون محترم وزیر راه و شهرسازی در تهران خواهیم داشت، به وی ابلاغ خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کردستان در پایان با اشاره به ضرورت تکمیل راه کامیاران به سروآباد گفت: مناقصه این پروژه در سالجاری در یک برنامه کوتاه مدت به اجرا گذاشته شده و پیمانکار داده می شود.

نظر شما