شناسهٔ خبر: 23259 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات دیدار مدیرکل راه و شهرسازی با اعضای سازمان نظام مهندسی استان کرمانشاه

نشست مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه در دیدار با هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان گفت: تعامل، همفكری، همدلی، هم افزایی و قانون مداری اعضاء، مهمترین عوامل برای رسیدن به اهداف است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه، عبداله بهادری در دیدار با تیم ۱۳ نفره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان كه چندی پیش در انتخاباتی منسجم به عنوان منتخبین خانواده ۱۳ هزار نفری مهندسین استان معرفی شدند، تاكید كرد: بی‌شك، مشخص شدن نقطه همفكری و همدلی‌ها در لابلای نظرات مختلف اعضاء نشان از پویایی این هیات دارد كه می‌تواند نقش موثری در پیشرفت اهداف سازمان و در پی آن استان داشته باشد.

بهادری به اعضای این نشست گفت: حضور و نظرات این تیم مهندسی باید در جلسات مهم عمرانی استان از جمله شورای فنی، كمیسیون ماده ۵ كارگروه امور زیربنایی و جلسات و مجامع فنی پررنگ باشد تا جایگاه واقعی نظام مهندسی چشمگیرتر از همیشه معرفی شود.

مدیركل راه و شهرسازی استان تصریح كرد: مسلما تعامل و همدلی اعضاء می‌تواند به راحتی موانع موجود را پشت سر گذاشته و با نگاهی مثبت به وظایف مربوطه بپردازد.

عبدا... بهادری در ادامه ضمن اشاره دوباره به حمایت همه جانبه این اداره كل از این هیأت، بر تشكیل این نشست در هر ماه تاكید كرد.

وی در پایان گفت: در صورت بررسی و رسیدن به تصمیمات و البته نظرات مهم عمرانی، آمادگی هماهنگی این جلسه با مسئولین ارشد استان را خواهد داشت و در واقع حمایت همه جانبه خود را اعلام كرد.

گفتنی است در این جلسه ۳ ساعته همه اعضاء فرصت یافتند با تبادل نظر، بحث و گفتگو بخشی اعظمی از موارد مد نظر خود را مطرح كنند.

نظر شما