شناسهٔ خبر: 23311 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راه و شهرسازی فومن خبر داد:

تسطیح و رگلاژ راه‌های روستایی فومن استان گیلان

راهسازی رئیس راه و شهرسازی فومن استان گیلان از تسطیح ، رگلاژ راه‌های روستایی در شهرستان فومن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گيلان، نیما شفقی رئیس راه و شهرسازی شهرستان فومن گفت: با هدف ايجاد بستر مناسب راه‌های ارتباطی و تردد آسان و ايمن عملیات تسطیح و رگلاژ راه روستایی کمامردخ آغاز شد. لازم به ذکر است راه روستایی مذکور دارای کیفیت نامناسبی بوده به نحوی که عبور و مرور اهالی روستا و روستاهای همجوار را به ویژه در فصل زمستان با مشکلات جدی مواجه می‌کرد و با اجرای این عملیات علاوه بر تسهیل عبور و مرور اهالی در کوتاه مدت، زیرسازی مسیر برای اجرای عملیات آسفالت که در آینده اجرا خواهد شد آماده می‌شود.

شفقی افزود: همچنین در راستای ارتقاء راه‌های روستایی شهرستان فومن عوامل اجرایی این اداره نسبت به زیرسازی، تسطیع، رگلاژ و شن‌ریزی جهت ترمیم راه روستایی خسمخ و خداشهر برای آماده سازی آسفالت اقدام کردند که این عملیات در روزهای آتی ادامه خواهد داشت.

رئیس راه و شهرسازی فومن در ادامه گفت: همچنین راه روستایی باغبانان-قصابعلیسرا که به دلیل عبور خودروهای سنگین با بار غیرمجاز در چند نقطه دچار شکستگی آسفالت شده بود که ترمیم شد.

در پایان شفقی گفت: اجرای عملیات اصلاح هندسی و تغییر محل و تعویض چراغ‌های چشمک‌زن تقاطع اشکلن واقع در محور فرعی لولمان-اشکلن-زیده یکی از نقاط مستعد حادثه در این محور اصلاح شد.

نظر شما