شناسهٔ خبر: 23319 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط راهداران شهرستان ملكشاهی انجام شد:

ایمن‌سازی محور ملكشاهی به میمه در استان ایلام با حذف گردنه طلاوسان

ایمن سازی محور ملكشاهی به میمه در استان ایلام با حذف گردنه طلاوسان توسط راهداران شهرستان ملكشاهی ایمن‌سازی شد و تردد در این محور كه بر اثر ریزش كوه مسدود شده بود به حالت عادی بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان ایلام، محور ارتباطی شهرستان ملكشاهی به میمه كه این شهرستان را به شهرستان‌های آبدانان و دهلران در جنوب استان ایلام وصل می‌كند در ۲۷ اردیبهشت امسال بر اثر ریزش كوه مسدود شد و با تلاش راهداران در كمترین زمان این راه ارتباطی بازگشایی شد و هم اكنون گردنه طلاوسان در این مسیر حذف گردید.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملكشاهی در این خصوص گفت: در اردیبهشت امسال بر اثر بارندگی‌های زیاد شهرستان ملكشاهی گردنه طلاوسان حد فاصل شهر اركواز ملكشاهی به میمه ریزش كرد و این محور ارتباطی به طور كامل مسدود شد كه راهداران اداره راه و شهرسازی این شهرستان با همراهی اداره ماشین آلات استان در كمترین زمان ممكن با ایجاد جاده فرعی ارتباط این محور را برقرار کردند.

مرامی افزود: در ادامه ایمن‌سازی این محور راهداران این شهرستان نسبت به حذف گردنه طلاوسان اقدام و با هزینه بیش از ۵ میلیارد ریال و ۶۰ هزار مترمكعب خاكبرداری نسبت به ایمن‌سازی محور اقدام كرده و به زودی عملیات آسفالت آن نیز به انجام خواهد رسید.

مرامی یادآور شد: بیش از ۱۵ کیلومتر روکش آسفالت مسیر ملکشاهی به سمت میمه و شهرستان‌های دهلران و آبدانان نیز با اعتبار ۹ میلیارد بزودی آغاز خواهد شد.

نظر شما