شناسهٔ خبر: 23337 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راهداری ویژه تابستانی در پارس آباد استان اردبیل/ ادامه اجرای عملیات راهداری در شهرستان گرمی

راهداری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پارس آباد استان اردبیل از آغاز برنامه‌های راهداری ویژه تابستان در این شهرستان خبر داد، این در حالیست که رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گرمی از ادامه اجرای عملیات راهداری در سطح جاده‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی شهرستان پارس آباد، علی نادری در بازدید از جاده‌های این شهرستان ضمن اعلام این خبر گفت: برنامه‌های راهداری تابستانی در سطح جاده‌های ارتباطی این شهرستان با هدف افزایش ایمنی و سهولت تردد در محورهای مواصلاتی آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همه ساله با فرارسیدن ایام تابستان و فصل برداشت محصولات زراعی و باغی، تردد مسافران و ادوات كشاورزی و حمل و نقل در جاده‌های این شهرستان افزایش چشمگیری می‌یابد و ضرورت برنامه‌ریزی جهت تردد ایمن و روان وسائط نقلیه را دو چندان می‌كند.

نادری به آشكارسازی حاشیه جاده‌ها و نصب علائم ایمنی در محورهای ارتباطی پارس آباد اشاره كرد و گفت: نصب و بازسازی علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی به طول ۴۰ كیلومتر در نقاط پرتردد و حادثه‌ساز یكی از اقدامات این اداره در این راستا است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پارس آباد همچنین از انجام گشت زنی‌های مستمر از جاده‌های این شهرستان خبر داد و گفت: گروه‌های ویژه‌ای از راهداران بدین منظور ساماندهی شده‌اند كه با حضور مستمر در جاده‌ها نسبت به نظارت بر محورهای مواصلاتی، پل‌ها، حریم قانونی و شانه جاده اقدام می‌نمایند.

همچنین صدیف فرمان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گرمی در بازدید از عملیات لایروبی كانال‌ها و ترمیم شانه در محورهای ارتباطی این شهرستان با اعلام این خبر افزود: بارش‌ها و رفت و آمدهای كشاورزان در حاشیه جاده‌ها موجب انسداد كانال‌ها و آبروهای كنار جاده در برخی مناطق شده بود كه با فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده این اداره مورد لایروبی و ترمیم قرار گرفت.

وی به تیغ‌زنی و آزادسازی حریم راه‌های مواصلاتی شهرستان گرمی اشاره كرد و گفت: راهداران این اداره با بكارگیری ماشین آلات در اختیار تیغ‌زنی حریم و ترمیم شانه در جاده‌ها را آغاز كرده‌اند كه این عملیات در راه‌های اصلی و فرعی و روستایی به ترتیب اولویت اجرا می‌شود.

نظر شما