شناسهٔ خبر: 23360 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسعه شبكه راه‌های ارتباطی شهرستان سلماس آذربایجان‌غربی

بازدید بهسازی و آسفالت ۴۵ كیلومتر راه روستایی و تكمیل ۲۲ كیلومتر از طرح ساخت بزرگراه خوی- سلماس از پروژه‌های اولویت‌دار استان آذربایجان‌غربی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، مدیركل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در بازدید از راه‌های روستایی بخش كوهسار شهرستان سلماس گفت: بهسازی و آسفالت ۴۵ كیلومتر از راه‌های روستایی بخش كوهسار این شهرستان از پروژه‌های اولویت‌دار استان است كه تلاش می‌شود قبل از پایان فصل كاری امسال در صورت تامین اعتبار و تخصیص مورد نیاز اجرا شود.

داریوش نصر با اعلام اینكه برنامه‌ریزی شده اقدامات راهداری در جهت افزایش ایمنی جاده‌های این شهرستان انجام شود، ادامه داد: طرح ساخت بزرگراه خوی- سلماس به عنوان اصلی‌ترین محور ارتباطی شمال با مركز استان نیز از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار است که اجرای این طرح در صورت تامین اعتبار و تخصیص مورد نیاز سرعت می‌گیرد.

وی همچنین به روند اجرای طرح ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان سلماس اشاره كرد و گفت: ساخت اسكلت این بیمارستان در صورت تامین اعتبار تا پایان امسال و نهایتا اوایل  آینده به اتمام می‌رسد.

مدیركل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به همراه نماینده مردم شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان سلماس از مراحل بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی این شهرستان و نیز راه‌های روستایی بخش كوهسار بازدید كردند.

نظر شما