شناسهٔ خبر: 23364 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست راهداری استان قم خبر داد:

بهره‌برداری از طرح بهسازی محور لنگرود-کهک

محور لنگرود-کهک سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور لنگرود-کهک به طول تقریبی ۲۰ کیلومتر تکمیل و آماده بهره‌برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، در راستای ارتقاء سطح ایمنی و تسهیل ترافیک محورهای جاده‌ای استان قم پروژه بهسازی محور لنگرود –کهک، تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

داود طلوعی سرپرست مدیریت راهداری استان در تکمیل خبر فوق اضافه کرد: عملیات بهسازی این محور از فروردین ماه امسال و پس از اتمام تعطیلات نوروزی آغاز و طی مدتی کمتر از دو ماه تکمیل و آماده بهره‌برداری شد.

طلوعی طول مسیر بهسازی شده در محور لنگرود- کهک را قریب ۲۰ کیلومتر عنوان کرد و افزود: عرض مسیر متغیر و بین ۶/۸ تا ۱۶ متر است.

وی در خصوص هزینه اجرایی این طرح که در ایمن‌سازی یکی از مهمترین محورهای ییلاقی –گردشگری استان نقش بسزا دارد گفت: این پروژه در قالب طرح بهسازی محور قم-کاشان و لنگرود-کهک قرار دارد که رقمی بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال هزینه اجرایی آن است.

طلوعی در ادامه افزود: با توجه به آنکه عملیات بهسازی و روکش آسفالت موجب افزایش ضخامت سطح سواره رو و افتادگی شانه می‌شود عملیات تسطیح و رفع افتادگی شانه راه در این محور در حال اجراست.

سرپرست مدیریت راهداری استان قم ضمن تقدیر از عوامل خستگی ناپذیر حوزه مدیریت راهداری اذعان داشت: عملیات تسطیح و رفع افتادگی شانه راه به صورت امانی و توسط عوامل راهداری در این محور و دیگر محورهای جاده‌ای استان قم در حال اجراست.

نظر شما