شناسهٔ خبر: 23372 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان:

غلبه بر مشکلات در حوزه‌های راه و مسکن با استفاده از ظرفیت‌های موجود و ایده‌های تازه ممکن است

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی کردستان در دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی کردستان تاکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود که در بخش‌های مختلف از جمله سازمان نظام مهندسی، انجمن پیمانکاران، مجموعه نمایندگان مجلس و مدیریت استان با ارائه ایده‌های جدید در حوزه‌های راه و مسکن می‌تواند کردستان را در مسیر توسعه قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی کردستان امروز یکشنبه با مدیرکل راه و شهرسازی کردستان دیدار کرده و از دغدغه‌های این سازمان و راهکارهای لازم برای تعامل هر چه بیشتر با راه و شهرسازی به منظور غلبه بر مشکلات یاد کردند.

 در ادامه شهرام ملکی مدیرکل راه و شهرسازی اظهار کرد: امیدوارم با تدابیر فنی و توانمندی‌هایی که در مهندسین استان وجود دارد خدمات مورد نیاز شهروندان جامه عمل پوشیده و انتظارات قانونی مردم برآورد شود.                                                              

ملکی در ادامه با اشاره به انباشت عقب ماندگی استان کردستان در سنوات گذشته گفت: ظرفیت و توانمندی‌های بسیاری در استان وجود دارد که با بکارگیری این ظرفیت‌ها و هماهنگی و تعامل بیشتر دستگاه‌ها و ارائه ایده‌های جدید می‌توان در راستای توسعه استان به ویژه در حوزه راه و مسکن گام برداشت.

نظر شما