شناسهٔ خبر: 23375 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جاده میانبر صیدون به هپرو باغملک در خوزستان زیر بار ترافیک قرار گرفت

جاده معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از اتمام عملیات اجرایی احداث جاده میانبر صیدون به هپرو شهرستان باغملک با اعتباری معادل سه میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، پویا دشتی زاده گفت: عملیات اجرایی این طرح که شامل اجرای یک لایه اساس و یک لایه آسفالت است از اردیبهشت ماه امسال آغاز شده و روز شنبه عملیات اجرایی آن به پایان رسید.

وی افزود: این طرح به طول ۲ هزار و ۲۰۰ متر پیش‌بینی شده بود که تمامی این مسیر به بهره‌برداری رسیده و در زمان حاضر زیر بار ترافیکی قرار دارد.

معاون راه روستایی راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: با افتتاح این طرح ارتباط بین روستاهای پایین دست جولر و شمس آباد به شهرک شهید رجایی برقرار شد.

 وی به میزان اشتغالزایی این طرح اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح به صورت مستقیم برای ۱۰ نفر اشتغالزایی شد که امید است برقراری ارتباط بین این روستاها رونق اقتصادی را در این منطقه به دنبال داشته باشد.

روستای برآفتاب منگنان در دهستان هپرو، در چهار کیلومتری شهرستان باغملک قرار دارد.

 صِیدون شهری کوچک از توابع شهرستان باغملک در استان خوزستان است که به صیدون شمالی و صیدون جنوبی تقسیم می شود.

چندین روستای بزرگ و حاصلخیز، در اطراف صیدون وجود دارد که از مهمترین آنها می‌توان به سرآسیاب و ماوی و روستای دره بنیاب و طلاور و علاء، رودزیر و شهر صیدون اشاره کرد.

نظر شما