شناسهٔ خبر: 23418 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آزادسازی ۳۷۹ مورد حریم راه در محورهای استان همدان

حفاظت از حریم راه ها مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گزارشی از آزادسازی و رفع تصرف از حریم راه‌های استان از ابتدای سال ۹۴ تاکنون ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، محمد رودباری عنوان کرد: تخريب و قلع و قمع ساخت و سازهای غيرقانونی  واقع در حریم راه‌های استان به استناد مواد ۶ و ۷ و ۱۷ قانون ایمنی راه و راه آهن با هماهنگی قوه محترم قضاييه و نيروی محترم انتظامی انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در رابطه با جزئیات آزادسازی این محورها در شهرستان‌های تابعه بیان کرد: ۱۷۰ مورد در شهرستان همدان، ۳۷ مورد در ملایر، ۱۶ مورد در نهاوند و ۳۴ مورد در اسدآباد رفع تصرف از حریم راه‌ها انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین در شهرستان‌های رزن ۱۷ مورد، بهار ۱۹ مورد و تویسرکان و کبودرآهنگ هر یک ۲۵ مورد آزادسازی انجام شده است.

وی یادآورشد: نظر به اهمیت ایمنی و حفظ حریم راه‌ها با متخلفینی که با تجاوز به حریم راه ایمنی جاده را خدشه‌دار می‌کنند و باعث بروز حوادث جبران ناپذیری می‌گردند بدون هیچ اغماضی برخورد و مورد تعقیب قضایی قرار می‌گیرند.

رودباری در پایان از همشهریان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تجاوز به حریم راه‌ها و اراضی دولتی و ساخت و ساز غیرقانونی مراتب را به شماره تلفن‌ ۳۲۲۵۹۲۰۰ اطلاع دهند.

نظر شما