شناسهٔ خبر: 23476 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان گیلان خبر داد:

عملیات آسفالت ۲۳ کیلومتر محور روستایی در حال اجراست

آسفالت راه روستایی مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان گیلان از آسفالت ۲۳ کیلومتر محور روستایی در گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان گیلان، محمدرضا نازک کار مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه ایجاد بسترهای ارتباطی، توسعه را به دنبال دارد گفت: توسعه راه‌های روستایی علاوه بر توسعه اقتصادی، رشد رفاه عمومی را هم شامل خواهد شد. از این راه آسفالت محور راه روستایی عنوی محله از توابع شهرستان تالش به طول ۲ کیلومتر با برآورد اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیون تومان در حال انجام است.

نازک کار در ادامه گفت: استان گیلان به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه‌های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی‌شماری است که به این استان رفت و آمد کرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می‌کنند. از این رو محور ارتباطی بره سر به توتکابن به طول ۲۰ کیلومتر در حال آسفالت است.

در پایان مدیر ساخت و توسعه راه‌ها به آسفالت راه روستایی اربه لنگه در شهرستان رودسر اشاره کرد و گفت: احداث و بهسازی راه‌های روستايی می‌تواند نقش مهم و تأثيرگذاری درماندگاری روستاييان در محل اصلی سكونت خود و در نتيجه ارتقاء وضعيت اقتصادی و محروميت‌زدايی آن مناطق ايفاء نمايند از این رو آسفالت این محور به طول ۱.۴ کیلومتر با برآورد اعتباری بالغ بر ۲۵۲ میلیون تومان در حال انجام است.

گفتنی است احداث و بهسازی راه‌های اصلی، روستایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که اداره کل راه و شهرسازی گیلان نیز رویکرد جدی برای تحقق آن دارد. 

نظر شما