شناسهٔ خبر: 23559 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

دویست و هفتمین گفتمان هنر و معماری برگزار می‌شود؛

مصوبه برج باغ با شهر چه کرد؟

پوستر دویست و هفتمین گفتمان هنر و معماری تحت عنوان «مصوبه برج باغ با شهر چه کرد؟» دوم تیرماه سال جاری به همت انجمن مفاخر معماری ایران در سالن آمفی تئاتر وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود.

دویست و هفتمین گفتمان هنر و معماری تحت عنوان «مصوبه برج باغ با شهر چه کرد؟» دوم تیرماه سال جاری به همت انجمن مفاخر معماری ایران در موزه هنرهای دینی امام علی برگزار می‌شود.

متن خبر: به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دویست و هفتمین گفتمان هنر و معماری، تحت عنوان مصوبه برج باغ با شهر چه کرد در سالن آمفی تئاتر وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود.

این نشست که به همت انجمن مفاخر معماری ایران برگزار می‌شود، با هدف بررسی اهمیت مصوبه‌های شورای عالی شهرسازی و معماری و اینکه چگونه از این مصوبه‌ها در دولت پیشین علیه باغ‌ها استفاده شد، تشکیل می‌شود. در این نشست، غزال کرامتی دبیری پنل را برعهده دارد و اعضای پنل گفتگو، محمدحسین بوچانی، مسعود حمزه‌ای، محمد درویش، علی دشتی و کیانوش سوزنچی هستند.

دویست و هفتمین گفتمان هنر و معماری چهارشنبه دوم تیرماه سال جاری از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن آمفی تئاتر وزارت راه و شهرسازی به نشانی میدان آرژانتین، ابتدای بلوار آفریقا، وزارت راه و شهرسازی، طبقه همکف، سالن آمفی تئاتر برگزار می شود و شرکت برای علاقه‌مندان در این نشست مهیا است.

گفتنی است دویست و ششمین گفتمان هنر و معماری، چهارشنبه ۲۶ خردادماه تحت عنوان «مادر زمین، بیابان و مردم» در موزه هنرهای دینی امام علی برگزار شد که در آن نشست فعالان محیط زیست و علاقه‌مندان به طبیعت به ایراد سخنرانی پرداختند. /

نظر شما