شناسهٔ خبر: 23643 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت راه و شهرسازی مطرح کرد

سامانه «شهراه» با ۵۶۹ خدمت ایجاد شده است/ وجود ۱۰ سامانه الکترونیکی پاسخگویی به مردم در وزارت راه و شهرسازی

علی بخش رستمی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت راه و شهرسازی از وجود ۱۰ سامانه الکترونیکی پاسخگویی به مردم خبر داد و گفت: سامانه «شهراه» با ۵۶۹ خدمت ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت راه و شهرسازی از وجود ۱۰ سامانه الکترونیکی پاسخگویی به مردم خبر داد و گفت: سامانه «شهراه» با ۵۶۹ خدمت ایجاد شده است.

علی بخش رستمی درجلسه شورای حمل و نقل استان قم با بیان اینکه بازرسی و نظارت بر شبکه حمل و نقل جاده‌ای، موجب افزایش چشمگیر درآمدهای استانی می‌شود در ادامه به نقش مهم ادارات کل استانی و شرایط دشوار وظایف آن‌ها اشاره کرد و گفت: عملکرد ضعیف نداریم اما ضعف در انعکاس عملکرد و آیینه داری اقدامات وجود دارد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت راه و شهرسازی با استناد به مطالبی از دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی ْگفت: حفظ حقوق شهروندی و پاسخگویی به مردم وفق روایات، قوانین اساسی و قوانین موضوعه است که اقدام به انجام آن تبعات مبارکی را رقم خواهد زد

وی از وجود ۱۰ سامانه الکترونیکی پاسخگویی به مردم در سطح وزارتخانه خبر داد و گفت: ویزر راه و شهرسازی از سال ۹۲ در راستای حفظ حقوق شهروندی، سامانه شهراه را با ۵۶۹ خدمت راه‌اندازی کردند که سطح دسترسی آن به صورت آنلاین از کارشناسی تا وزیر است.

وی از عوامل اصلی در کشورهای برتر در ایجاد سلامت نظام اداری را حفظ حقوق شهروندی دانست و عنوان کرد: سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و نظام اداری و پرهیز از ارتباط مستقیم آیتمی مهم در این راستا است.

نظر شما