شناسهٔ خبر: 23665 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر آذربایجان‌شرقی

جلسه جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر آذربایجان‌شرقی در محل دفتر مدیریت این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، در جلسه مشترک احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی که در محل دفتر مدیریت این اداره کل برگزار شد، گزارش آخرین وضعیت اجرای پروژ‌ه‌های مسکن مهر در استان، موانع و عوامل بازدارنده در اجرای به موقع این پروژه‌ها بررسی شد و بیگی از اعلام آمادگی خود و اغلب همکارانش در مجلس دهم برای انجام اقدامات لازم جهت تسریع در اتمام مساکن مهر خبر داد.

بیگی یادآورشد: متقاضیان مسکن مهر و خانوارهایی که اکنون در مساکن اتمام یافته ساکن هستند دغدغه‌هایی دارند که لازم است مدیران استانی توجه ویژه‌ای به مطالبات مردمی داشته باشند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه کاستن از شتاب روند اجرای طرح موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده است بر لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌ها و زیرسا‌خت‌های جانبی مساکن مهر سهند از جمله آزاد راه ارتباطی سهند، تبریز تاکید کرد.

در این نشست که کارشناسان و معاونین ادارات کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی نیز حضور داشتند، مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه‌های عمرانی، دلایل توقف اجرای پروژه آزاد راه سهند، تبریز را تشریح کرد.

همچنین مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی نیز با ارائه گزارشی از نحوه اجرای طرح بازسازی بافت‌های فرسوده از توجه نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در رفع مشکلات مسکن مردم قدردانی کرد.

نظر شما