شناسهٔ خبر: 23746 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

نخستین همایش بین‌المللی زنان و زندگی‌شهری

پوستر نخستین همایش بین‌المللی زنان و زندگی‌شهری و سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت‌شهری با همکاری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهری و شهرداری تهران، آذرماه امسال با محوریت مقاله برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نخستن همایش بین‌المللی زنان و زندگی شهری و سومین کنفرانس بین المللی مدیریت شهری با همکاری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهری و شهرداری تهران با محوریت دریافت مقاله ۲۱ و ۲۲ آذرماه سال جاری در سالن همایش های برج میلاد برگزار می‌شود.

محورهای همایش شاملِ زنان، فضاهای عمومی و سرزندگی شهری، زنان، خانواده و سلامت شهری، زنان، سرمایه‌های اجتماعی و توسعه پایدار شهری، زنان، امنیت اجتماعی و آسیب های زندگی شهری، زنان، آموزش و حقوق شهروندی، زنان، مدیریت و برنامه ریزی شهری و زنان، توانمندسازی و عدالت اجتماعی است.

همچنین از دیگر محورهای این همایش می‌توان به زنان، فرهنگ‌شهری و فن‌آوری‌های نوین ارتباطی، زنان در شهر، ملاحظات محیطی و رفتاری، زنان، محیط‌زیست و زندگی‌شهری و محور ویژه این همایش که عنوان زنان، زندگی‌شهری و اقتصاد مقاومتی است اشاره کرد.

گفتنی است زمان برگزاری این همایش ۲۱ و ۲۲ آذرماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد است و علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش و کنفرانس، می‌توانند چکیده مقالات خود را حداکثر تا  ۱۵ مردادماه و اصل مقالات را تا ۱۵ آبان‌ماه به نشانی تهران، خیابان نجات اللهی، نبش خیابان ورشو، خانه اندیشمندان علوم انسانی، کدپستی ۱۴۳۹۹۵۶۱۴۱ ارسال کنند. /

نظر شما