شناسهٔ خبر: 23813 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی اسکو خبر داد:

پیشرفت ۱۰ کیلومتری روکش آسفالت محور جزیره اسلامی در آذربایجان‌شرقی

آسفالت با پیگیری‌های اداره راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی و مدیریت راهداری حدود ۱۰ کیلومتر از محور جزیره اسلامی در شهرستان اسکو روکش آسفالت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، علی شقاقی گفت: با پیگیری‌های این اداره و مدیریت راهداری حدود ۱۰ کیلومتر از این محور روکش آسفالت شد.

وی افزود: عملیات اجرایی لکه‌گیری و روکش آسفالت محور جزیره اسلامی در حوزه استحفاظی این شهرستان، بطول ۶۰ کیلومتر در داخل جزیره اسلامی با عقد قرارداد توسط پیمانکارمربوطه آغاز شده که از سه راهی سرای تا پل شهید کلانتری ادامه می‌یابد و تا چندی پیش ۴ کیلومتر پیشرفت داشته و طی چند روز اخیر روکش آسفالت این بزرگراه به ۱۰ کیلومتر رسیده است.

شقاقی گفت: همچنین بارش باران‌های شدید و جاری شدن سیل‌های سطحی در این محور منجر به بروز آسیب و خسارت به قسمت‌هائی از جسم جاده و شانه شده بود که سریعا با کمک عوامل راهداری و ماشین آلات ترمیم و مرفوع شد.

وی در ادامه گفت: به لطف پروردگار تلاش می‌کنیم قبل از موعد مورد نظر جهت صیانت از جان و مال مردم و ایجاد هر چه بیشتر ایمنی و رفاه مسافرین، این پروژه را هر چه زودتر به اتمام و بهره‌برداری برسانیم. 

نظر شما