شناسهٔ خبر: 24012 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عبداله بهادری مطرح کرد:

همه پروژه‌های بزرگراهی استان کرمانشاه فعال و بی‌وقفه در حال انجام‌ است/ تکمیل بزرگراه کربلا درصورت تامین اعتبار

عبدالله بهادری مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه با اشاره به اینکه در صورت تامین اعتبار مورد نیاز كلیه قطعات باقی مانده بزرگراه کربلا تکمیل می‌شود گفت: همه پروژه‌های بزرگراهی استان فعال و بی‌وقفه در حال انجام‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه، عبداله بهادری گفت: خوشبختانه امسال در كشور و به تبع در استان شاهد بارندگی‌های خوبی بودیم كه البته این بارش رحمت، توقف پروژه‌های راهسازی مخصوصا آسفالت‌ریزی را در پی داشت.

وی در ادامه تصریح كرد: با مساعد شدن شرایط جوی بلافاصله همه پروژه‌های عمرانی شروع به كار كردند كه البته اولویت به پروژه‌های بزرگراهی استان در مسیر اسلام آباد_سرپل ذهاب، هرسین  _نور آباد، اسلام آباد _ پل دختر اختصاص داشت.

بهادری در این خصوص توضیح داد: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز كلیه قطعات باقی مانده از بزرگراه کربلا، اعم از قطعه ۴ و ۵ الف، ۵ ب، ۶،۷، تقاطع غیرهمسطح ورودی سرپل ذهاب و قطعه ۸، بطول مجموعا ۴۴ كیلومتر تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه دو پروژه بزرگراهی مسیر هرسین به نور آباد به طول ۳۸ كیلومتر بعنوان بخشی از بزرگراه كشوری بازرگان-بندر امام و همچنین بزرگراه مسیر اسلام آباد-حمیل و حمیل-پل دختر مجموعا به طول ۵۲ كیلومتر كه در واقع بخشی از كریدور شمال غرب به جنوب غرب كشور است را در حوزه استان پراهمیت خواند و افزود: این پروژه‌ها هم با فعالیت بی‌وقفه پیمانكاران فعال و در بخش‌هایی هم از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است كه در صورت تامین و تزریق به موقع اعتبارات تا پایان سال ۹۶ شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود هرچند در این مسیرها بخش‌هایی هم زیر بار ترافیك بوده و در اختیار کاربران جاده‌ای قرار دارد.

لازم به ذکر است در همین ایام اداره کل راه و شهرسازی به منظور بهره‌برداری و افتتاح چندین طرح در حوزه‌های متفاوت مهیای استقبال از سفر آتی رییس جمهور محترم به استان می‌شود.

نظر شما