شناسهٔ خبر: 24025 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت:

دو انتصاب ‌در‌ شرکت‌ ساخت و توسعه زیر‌بناهای حمل و نقل کشور

سر در ساختمان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور علی نورزاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت‌ ساخت و توسعه زیر‌بناهای حمل و نقل کشور در احکام جداگانه‌ای مجریان کریدورهای یک و ده را تعیین کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی ، به موجب حکم علی نورزاد مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، مهندس غلامرضا خرمی به عنوان مجری احداث پروژه کریدور غرب کشور (بازرگان تا بندر امام خمینی(ره)) انتخاب شد.

 در متن این حکم آمده است: انتظار می‌رود با برنامه ریزی لازم ضمن اولویت بندی قطعات پروژه و رعایت کلیه جوانب قانونی فنی و اجرایی نسبت به تکمیل مطالعات کل محور در قالب طرح جامع کریدورغرب کشور و هم چنین عملیات اجرایی مطابق برنامه زمان بندی اقدام نمایید.

هم چنین در حکم دیگری سید قوام‌الدین حسینی به عنوان مجری احداث پروژه کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور (کنارک تا شلمچه) منصوب شد.

در متن حکم آمده است: انتظار می رود با برنامه ریزی لازم ضمن اولویت‌بندی قطعات پروژه و رعایت کلیه جوانب قانونی، فنی و اجرایی و همچنین تکمیل مطالعات کل محور در قالب طرح جامع محور مواصلاتی نوار ساحلی جنوب کشور صورت پذیرفته و عملیات اجرایی مطابق برنامه زمان‌بندی تنظیم و کنترل گردد.

نظر شما