شناسهٔ خبر: 2406 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رستمی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

لغو تمام پروازهای شبانه فرودگاه مهرآباد از ۲۱ آذر ماه

هواپیما ایران ایر مدیرکل فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه همچنان بخشی از پروازهای شبانه فعال است گفت: تمام پروازهای شبانه فرودگاه مهرآباد از 21 آذر ماه لغو می‌شود.

علی رستمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره لغو پروازهای شبانه فرودگاه مهرآباد پیرو دستور وزیر راه و شهرسازی جهت رفاه حال اهالی حاشیه این فرودگاه گفت: اخیرا بخشی از پروازهای شبانه فرودگاه حد فاصل ساعت ۲۴:۰۰ تا ۵:۰۰ صبح لغو شد.

وی با بیان اینکه همچنان سه تا چهار پرواز شبانه در فرودگاه مهرآباد انجام می‌شود، گفت: با توجه به اینکه برنامه پروازی از قبل تهیه شده امکان لغو این پروازها وجود نداشت اما علی رغم درخواست برخی ایرلاین ها برای انجام پروازهای شبانه از ۲۱ آذر انجام هیچ پروازی حد فاصل ۲۴ تا ۵ صبح پذیرفته نمی‌شود و انجام تمام پروازهای شبانه ممنوع می شود.

رستمی تاکید کرد: هیچ پرواز برنامه‌ای و حتی غیربرنامه ای شبانه در برنامه پروازی زمستانی شرکت‌های هواپیمایی قابل قبول نیست و این پروازها در ساعات دیگر تقسیم می‌شود.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: البته لغو پروازهای شبانه به استثنای پروازهای اضطراری و اورژانسی است به دلیل اینکه این پروازها در هر زمان از شبانه روز ممکن است اتفاق بیفتد.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی روز یکشنبه (۹ شهریور) از توقف پروازهای شبانه فرودگاه مهرآباد به منظور رفاه اهالی اطراف فروگاه مهرآباد خبر داده بود که از ابتدای آذرماه بخشی از این پروازها متوقف شد./

نظر شما