شناسهٔ خبر: 24065 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز ثبت نام آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، كاردان‌های فنی و معماران تجربی در خراسان شمالی

آزمون سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فن‌آوری‌های نوین ساخت اداره كل راه و شهرسازی خراسان شمالی از آغاز ثبت نام آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، كاردان‌های فنی و معماران تجربی در خراسان شمالی همزمان با سراسر كشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، مجید محمدی گفت: داوطلبان شركت در آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، كاردان‌های فنی و معماران تجربی از ۱ تیرماه حداكثر تا پایان وقت اداری ۱۲ تیر ماه امسال فرصت ثبت نام دارند.

محمدی گفت: همزمان با سراسر كشور آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، كاردان‌های فنی و معماران تجربی در روزهای ۱۱ و ۱۲ شهریور ماه امسال در استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

 داوطلبان می‌توانند پرینت كارت شناساسایی آزمون خود را در روزهای ۸ الی ۱۰ شهریور ماه از وب سایت WWW.INBR.IR دریافت نمایند.

وزارت راه و شهرسازی در اجرای مواد ۱۱ ،۲۱ ،۲۶ و ۲۸ آیین نامه اجرائی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی معماری بخش‌های: نظارت، طراحی و اجرا، عمران بخش‌های نظارت، محاسبات و اجرا، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک در پایه سه و کاردان‌های فنی ساختمان در شش رشته کاردانی معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی و نقشه برداری در پایه سه و آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی در پایه‌های سه، دو، یک جهت پروانه اشتغال بکار در تاریخ‌های ۱۱ و ۱۲ شهریور ماه ۱۳۹۵ بطور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور اقدام می‌نماید.

نظر شما