شناسهٔ خبر: 24093 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح دم سیاه در محور ملایر- بروجرد آغاز می‌شود

راهسازی با حضور نمایندگان مردم ملایر در مجلس، فرماندار ویژه و مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های عمرانی راه و شهرسازی ملایر، بازدید به عمل آمد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي،‌ در این بازدید مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی نسبت به مطالعه و طراحی میدان روبروی راه حسین‌آباد شاملو اقدامات لازم را انجام داده و با مشارکت استانداری عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح دم سیاه واقع در محور بروجرد را آغاز کند.

همچنین مقرر شد نمایندگان این شهرستان در خصوص تملک زمین‌های مسیر پروژه چهار خطه جوکار- خیرآباد مساعدت لازم را انجام دهند.

در این بازدید یک روزه مسئولان شهرستان ملایر وضعیت پیشرفت پروژه چهار خطه ملایر – توره به طول ۵.۶ کیلومتر با اعتباری افزون بر شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان را بررسی کردند.

همچنین از پروژه مرکز درمانی محله سرجو در شهر ملایر با زمینی به متراژ ۲۰۵ مترمربع  در چهار طبقه و با اعتباری افزون بر ۵۸۰ میلیون تومان و پروژه دیوار کشی و پوشش کانال محله شمس آباد ملایربه طول ۲۸۰ متر و با اعتباری افزون بر۶۲۰ میلیون تومان بازدید شد.

از پروژه های دیگر مورد بازید می‌توان به پروژه تقاطع غیرهمسطح بهشت هاجر با یک دستگاه پل با دهانه ۲۲ متری  به طول پنج کیلومتر و با مبلغ قرارداد پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و چهار خطه سامن – بروجرد به طول ۳.۶ کیلومتر و با اعتبار ۷۳ میلیارد ریال اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، اصلاح پیچ سالوک از نقاط پرحادثه  در محور ملایر – خنداب به طول ۵.۱ کیلومتر و با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان نیز مورد بازدید مسئولان قرارگرفت.

نظر شما