شناسهٔ خبر: 24125 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان قم؛

پیشرفت ۳۰درصدی در پروژه احداث ساختمان فنی و حرفه‌ای استان

پروژه قم مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان قم اظهار داشت: ساختمان فنی و حرفه‌ای شماره ۱۰ با زیر بنایی بالغ بر ۳۲۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال در حال احداث است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، پروژه احداث ساختمان اداره فنی-حرفه‌ای شماره ۱۰ استان قم از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی برخوردار است.

محمدحسین بابا احمدی مدیر فنی و اجرایی اداره کل با اعلام خبر فوق تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه که با زیر بنایی بالغ بر ۳۲۰۰ متر مربع و در دو طبقه با کاربری آموزشی در حال احداث است از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است.

وی تامین منابع مالی این پروژه را از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به قم عنوان کرد و افزود: مبلغ اعتباری این پروژه بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال و بازه زمانی تکمیل آن ۱۹ ماه می‌باشد.

بابا احمدی در خصوص مشخصات فنی این طرح اظهار داشت: این پروژه در قالب دو دستگاه ساختمان دو طبقه با کاربری آموزشی، ساختمان نگهبانی و سرویس بهداشتی در حال احداث است.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل روند ابلاغ اعتبار این طرح را طولانی و در دی ماه سال گذشته عنوان کرد و اضافه نمود: پروسه برگزاری مناقصه، صدور پروانه ساخت و انتخاب پیمانکار اصلح از دیگر عوامل مطرح در روند طولانی شدن اجرایی این پروژه بوده است.

نظر شما