شناسهٔ خبر: 24141 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

محورهای مسدود شده از سيلاب اخير در مراوه تپه بازگشايی شد

سیل رئیس اداره راه و شهرسازی مراوه تپه از بازگشایی محورهای اصلی و روستایی این شهرستان مرزی كه بر اثر سیلاب یكشنبه شب برای ساعاتی مسدود شدند، خبر داد و گفت كه با حضور بموقع نیروهای راهداری هم اكنون تردد موقت و ایمن در آنها جریان یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس "امان محمد باشقره" در گفت و گویی خبری، گفت: بر اثر بارش های رگباری عصر روز یكشنبه ششم تیرماه جاری، شاهد جاری شدن سیلاب در سطح محورهای ارتباطی مراوه تپه و اختلال در آمد و شد خودروها بودیم.

به گفته وی، بر اثر این سیلاب راه اصلی مراوه تپه به اینچه برون و آنتنی محور روستایی آق تقه و نارلی آجی سو و محور روستایی مراوه تپه به قازانقایه برای ساعاتی مسدود شده بود كه با حضور بموقع ۱۸ نفر از نیروهای راهداری به همراه ۱۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک راهداری و با ایمن سازی و پاكسازی از گل و لای، تردد موقت در این محورها برقرار شد.

وی با اشاره به اینكه جهت ادامه مرمت و بهسازی محورهای فوق، نیروها و ماشین آلات راهداری در حال انجام کار هستند، افزود: بدنبال این سیلاب خساراتی به راه و ابنیه فنی آن وارد شده كه متعاقبا میزان خسارات آنها اعلام می شود.

شهرستان مراوه تپه با ۶۰هزار نفرجمعیت درمنتهی الیه شرق استان گلستان قراردارد و حدود ۵۶۰ كیلومتر از راه های این استان را تحت پوشش استحفاظی خود دارد كه بیش از ۴۸۰ كیلومتر آن روستایی است.

نظر شما