شناسهٔ خبر: 24358 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان كرمانشاه برگزار شد:

نشست هم اندیشی خانواده شركت عمران و بهسازی شهری ایران با معاون امور عمرانی

عبد اله بهادری در نشستی به منظور هماهنگی و هم اندیشی خانواده شركت عمران و بهسازی شهری ایران با معاون امور عمرانی استان كرمانشاه و هیات همراه بر مؤثر بودن اقدامات شركت مذكور در استان و همچنین لزوم تداوم این اقدامات تاكید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه، عبدالله بهادری مدیركل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در این جلسه به میزبانی شركت عمران و بهسازی شهری ایران با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره، مهندس نیك كردار معاون امور عمرانی استانداری، عزم استان را مبنی بر اختصاص اعتبار عمران شهری، حداقل به اندازه سرانه جمعیتی این مناطق جدی، اعلام كرد.

گفتنی است در ادامه این جلسه، بهادری ضمن بر شمردن همه مشكلات و چالش‌های كرمانشاه در زمینه احیای بافت‌های ناكارآمد و فرسوده گفت: خوشبختانه نگاه علمی و فنی مجموعه مدیریتی استان افق روشنی را برای خیزی بلند به سوی ساماندهی بافت‌های مذكور رقم زده است.

در ادامه مدیر عامل شركت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران ضمن مثبت ارزیابی كردن مجموعه فعالیت‌های آغاز شده در استان كرمانشاه، حمایت شركت را از اقدامات در دست اجرا همچنین تصمیمات استان در چهارچوب زمانبندی كوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت با مشخص كردن فرآیندهای عملیاتی شدن آن و البته ترسیم الگوی اجرایی برنامه‌ها اعلام كرد.

گفتنی است: اولویت‌بندی‌های انجام شده در خصوص محلات و اقدامات باز آفرینی توسط ستادهای شهرستانی نخستین گام فرآیند احیا و بهسازی بافت‌های فرسوده و ناكارمد شهری است كه اداره كل راه و شهرسازی پس از صدور ابلاغ اعضای ستاد شهرستان، كرمانشاه در اواخر سال ۹۴ انجام داده است.

نظر شما