شناسهٔ خبر: 24394 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری یكصدمین جلسه شورای مسكن استان اردبیل

جلسه یكصدمین جلسه شورای مسكن استان اردبیل با هدف بررسی مشكلات شهرك‌های مسكن مهر استان در استانداری اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، در این جلسه كه با حضور استاندار، معاونین و مدیران كل دستگاه‌های اجرایی مرتبط در سالن جلسات استانداری اردبیل برگزار شد مسائل و مشكلات مربوط به شهرك‌های مسكن مهر این استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خلیل محبت خواه مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل با تشریح موارد مطرح شده در این جلسه گفت: یكی از مشكلات مسكن مهر استان تكمیل آسفالت معابر شهرك‌ها است كه مورد تعهد شهرداری است و مقرر شد شهرداری اردبیل نسبت به تكمیل آسفالت باقی مانده معابر شهرك‌های اندیشه و نیایش اقدام نماید.

وی گفت: در این جلسه همچنین مقرر شد شهرداری‌ها نسبت به تمدید پروانه و صدور پایانكار برای پروژه‌های مسكن مهر استان با اخذ ۸۰ درصد هزینه مربوطه اقدام نماید.

مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل با تاكید بر اینكه باید در تكمیل زیرساخت‌های این شهرك‌ها تسریع شود، گفت: شركت‌های آب و فاضلاب و برق باید نسبت به تكمیل شبكه زیرساخت‌ها و برقراری انشعابات باقی مانده مساكن مهر استان اقدام نمایند.

محبت خواه افزود: مقدار ۳ هزار و ۵۰۰ تن قیر تاكنون جهت آسفالت معابر شهرك‌های مهر استان اردبیل از طرف وزارت راه و شهرسازی تخصیص یافته است.

وی به ساخت مدارس در سایت‌های مسكن مهر استان اشاره كرد و گفت: در حال حاضر تعداد ۷ باب مدرسه در این شهرك‌ها در حال تكمیل است كه در این جلسه مقرر شد اداره كل نوسازی مدارس استان نسبت به تسریع در اجرای این مدارس اقدام نماید تا دو باب مدرسه در اردبیل تا مهرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل در خصوص واحدهای مسكن مهر شهرستان بیله سوار نیز گفت: نواقص موجود در مسكن مهر بیله سوار با پیگیری استانداری، راه و شهرسازی و بنیاد مسكن در حال اجرا است و زیرسازی معابر داخلی اجرا شده و آماده آسفالت است.

وی افزود: در این جلسه همچنین مقرر شد تكمیل و آسفالت خیابان ۳۰ متری دسترسی نیز توسط شهرداری بیله سوار انجام یابد.    

نظر شما