شناسهٔ خبر: 24411 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راه و شهرسازی فامنین خبر داد:

اصلاح یک پیچ خطرناک در محور دخان و تقاطع باباحصاری استان همدان

ایمن سازی رئیس راه و شهرسازی فامنین استان همدان از یک مورد اصلاح پیچ خطرناک و یک مورد اصلاح تقاطع در محور در محور دخان و تقاطع باباحصاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، ابوذر میهنی گفت: در خردادماه امسال یک مورد اصلاح پیچ خطرناک و یک مورد اصلاح تقاطع در محور در محور دخان و تقاطع باباحصاری انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فامنین گفت: لکهگیری راههای آسفالته تا پنج سانتیمتر به مقدار ۱۸ هزار مترمربع در محور پل ساوه تا سه راهی اصله - محور روعان - محور امامزاده پیرنهان - محور اصله انجام شده است.

وی افزود: از دیگر اقدامات انجام شده در این ماه، انجام شانهسازی راه‌های آسفالته به طول هشت کیلومتر و پاکسازی شانه و حریم راه به میزان ۱۵۰ کیلومتر است.

این مسؤول در مورد عملکرد ایمنی این اداره بیان کرد: در این ماه، ۱۸ عدد تابلوی اخطاری و انتظامی و چهار شاخه گاردریل تعمیر و نصب شده است.

میهنی نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی، پنج کیلومتر گاردریل و شستشوی ۴ هزار عدد از علائم ایمنی را از دیگر اقدامات دانست و به انجام چهار مورد رسیدگی به مسائل حریم و ۲۲ کیلومتر آزادسازی حریم در محور فامنین ـ تجرک اشاره کرد.

نظر شما