شناسهٔ خبر: 24427 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی انجام شد:

انتصاب در شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور

علی نورزاد طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بهلول حسینی عضو کمیسیون عمران مجلس نهم به عنوان نماینده و مدیر پروژه آزادراه تهران - شمال منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی نورزاد طی حکمی در تاریخ ۹۵/۳/۳۱ بهلول حسینی را به سمت نماینده خود و مدیرپروژه آزادراه تهران-شمال منصوب کرد.

بهلول حسینی كه نماینده مردم میانه و عضو کمیسیون عمران در مجلس نهم شورای اسلامی بوده است در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: این پروژه به جهت اینکه از زمان شروع آن در سال ۷۵ مدت طولانی می گذرد نزد مردم از حساسیت ویژه ای برخوردار  است و به نوعی پیشانی دولت محسوب می شود.

وی افزود: این پروژه از زمان دولت یازدهم حرکت و جهش قابل توجهی داشته و من قصد دارم مانع از کاهش سرعت این پروژه شوم و از طرفی در راستای افزایش سرعت پروژه نیز تلاش خواهم کرد.

حسینی با اشاره به اینکه " دولت قول داده تا بهار سال آينده قطعه اول را به بهره‌برداری برساند" اظهار کرد: به من مسئولیت داده شده تا نگذارم علی رغم کمبود منابع مالی، سرعت پیشرفت کار کم شود.

نماینده ویژه مدیرعامل شرکت ساخت یادآور شد: بهره برداری از قطعه اول این مسیر باعث کاهش بیش از ۶۰ کیلومتر از مجموع فاصله ۹۰ کیلومتری تا شهرستانک می‌شود.

نظر شما