شناسهٔ خبر: 24447 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سیاوش رضوانی مطرح کرد:

برخورد جدی با ساخت و سازهای غیر‌مجاز در مناطق ساحلی

بندر نوشهر مدير‌كل بنادر و دريانوردی استان مازندران گفته است توسعه گردشگری دریایی،تداوم موضوع آزادسازی سواحل و برخورد جدی با ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق ساحلی، اهم برنامه های او در سازمان متبوعش است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران به همراه جمعی از مسئولان اداره کل، با علی شادمان فرماندار شهرستان نوشهر دیدار و گفتگو کرد.

سیاوش رضوانی در این دیدار با ارائه گزارشی درخصوص آخرین وضعیت بندر نوشهر، خواستار همراهی مسئولان شهرستانی برای تسریع در روند روبه رشد فعالیت های این بندر باسابقه شد.

وی فعالتر کردن بخش صادرات،توسعه گردشگری دریایی،تداوم موضوع آزادسازی سواحل و برخورد جدی با ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق ساحلی را از مهمترین برنامه ها و اولویت های خود در اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران برشمرد.

فرماندار شهرستان نوشهر نیز ضمن آرزوی توفیق برای مدیر کل جدید بنادر و دریانوردی استان مازندران و استقبال از برنامه ها و  رویکردهای مسئولان اداره کل، بر حمایت همه جانبه مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان از طرح های توسعه بندر به عنوان تنها مرکز اقتصادی غرب استان تأکید کرد.

نظر شما