شناسهٔ خبر: 24448 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خبر داد:

اختصاص ۱۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل خدمات روبنایی و زیربنایی مسکن مهر شهر جدید پردیس

پردیس مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از اختصاص ۱۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل خدمات روبنایی و زیربنایی مسکن مهر این شهر خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس سعید غفوری با اشاره به اهمیت تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس گفت: با پیشنهاد و پیگیری‌های مقام عالی وزارت راه و شهرسازی از طرف معاون اول رئیس جمهور و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، مبلغ ۱۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به خدمات روبنایی و زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر پردیس اختصاص خواهد یافت.

سعید غفوری همچنین اظهار داشت: با توجه به اهمیت احداث تصفیه خانه آب و فاضلاب شهر جدید پردیس و سیاست دولت در اتمام پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال ۱۳۹۵، مقام عالی وزارت با پیگیری‌های مستمر در خصوص خروج زمین محل احداث تصفیه‌خانه فاضلاب پردیس از محدوده منطقه حفاظت شده جاجرود، خواستار بررسی این موضوع به صورت ویژه در جلسه شورای عالی محیط زیست شد، تا علاوه بر حل مشکل متقاضیان مسکن مهر، با احداث این تصفیه‌خانه به اهداف و برنامه‌های زیست محیطی کشور نیز کمک شود.

وی با بیان اینکه بخشی از پروژه‌های مسکن مهر فاز ۱۱ تکمیل و با انتقال پست برق سیار به منطقه مورد نظر آماده بهره‌برداری است، افزود: در این خصوص قائم مقام محترم وزیر جناب آقای مهرآبادی با پیگیری‌های مستمر از وزارت نیرو درصدد برطرف شدن هرچه سریعتر مشکل انتقال برق هستند. با رفع این مشکل موضوع تامین برق کلیه محله‌های فاز ۱۱ مرتفع خواهد شد./
 

نظر شما