شناسهٔ خبر: 24452 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برای هماهنگی خدمات دهی به مسافران تابستانی:

چهارمین جلسه كمیسیون ایمنی راه‌های گلستان در سال ۹۵ برگزار شد

جلسه به منظور هماهنگی هرچه بیشتر بین دستگاه‌های خدمات‌رسان گلستان در سفرهای تابستانی و ایمن‌سازی محورهای ارتباطی، چهارمین جلسه كمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل در سال ۹۵ با حضور مدیركل دفتر فنی استانداری و اعضای این كمیسیون در محل سالن جلسات مدیریت بحران استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، آسفالت و ایمن‌سازی محدوده پل نرماب مینودشت تا نیمه مرداد ماه توسط حوزه نظارت و كنترل پروژه‌های راهسازی استان، همكاری لازم راه و شهرسازی با شهرداری‌ها برای ایمن‌سازی حاشیه ورودی شهرها و همكاری شهرداری‌ها جهت جابه جایی متوفیان حوادث رانندگی با اورژانس از مواردی بود كه در این جلسه بر پیاده سازی آنها تاكید شد.

مذاكره با فرمانداران برای همكاری با پلیس راه جهت نظارت محسوس، ساماندهی و جمع آوری دستفروشان حاشیه راه‌ها با همكاری حوزه قضایی استان، تبلیغات و اطلاع رسانی سفرهای تابستانی با استفاده از ظرفیت رسانه ملی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف طرح ترافیكی مشترك سفرهای تابستانی از سوی دستگاه‌های مرتبط از موارد تاكید شده دیگر در این نشست بود.

مدیركل دفتر فنی استانداری گلستان نیز در پایان، مصوبات این جلسه را به منزله ابلاغ آنها دانست كه قابلیت اجرایی دارد و بر روشنایی محورهای شریانی و درون شهری بویژه مسیرهای مسافرپذیر با همكاری شهرداری‌ها و شركت برق تاكید كرد.

رسول حسام، پیگیری مصوبات جلسه، خط كشی محور زیارت توسط راه و شهرسازی و بازدیدهای میدانی كمیسیون ایمنی راه‌ها و ترافیك را برای ارزیابی دستگاه‌ها در ایام تابستان از تاكیدات دیگر بیان كرد.

دستگاه‌های خدمات‌رسان در سفرهای تابستانی شامل ادارات كل راه و شهرسازی، حمل و نقل و پایانه‌ها و هواشناسی، اورژانس، پلیس راه، هلال احمر، مجری كل و دفتر فنی شورای ترافیك استانداری می‌شود.

نظر شما