شناسهٔ خبر: 24533 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افزایش پروازهای فرودگاه تبریز در مسیرهای استانبول و مشهد

پرواز عبوري - هواپيما - پرواز مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی از افزایش پروازهای این فرودگاه در دو مسیر تبریز- مشهد و تبریز- استانبول و بالعکس خبر داد.

به‌گزارش پایگاه خبری زورات راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی؛ مصطفی صفایی گفت: در پی درخواست‌های مکرر مسافران و مراجعان فرودگاه تبریز و با پیگیری‌های اداره‌کل فرودگاه‌های استان، شرکت‌های هواپیمایی ایرتور و ماهان اقدام به افزایش پروازها در این مسیرها کرد.

وی گفت: پرواز تبریز- مشهد و بالعکس روزهای دوشنبه ساعت ۰۹:۱۵ و روزهای پنج‌شنبه ساعت ۲۱:۱۰ توسط شرکت هواپیمایی ماهان با هواپیمای A۳۰۰ از فرودگاه تبریز انجام می‌شود.

صفایی گفت: پرواز تبریز- استانبول و بالعکس نیز روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه هر هفته توسط شرکت هواپیمایی ایرتور و با هواپیمای MD انجام می‌گیرد و پرواز شرکت‌های هواپیمایی ترکیش و آتاایر نیز در این مسیر همچنان فعال است.

گفتنی است؛ هم‌اکنون از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز پروازهای خارجی به مسیرهای آذربایجان، ترکیه، عراق و پروازهای داخلی در مسیرهای تهران، مشهد، اصفهان، اهواز، شیراز، بندرعباس، عسلویه، کیش، قشم و کرمان برقرار است.

نظر شما