شناسهٔ خبر: 24541 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مسئولان و نمایندگان متقاضیان

جلسه بررسی قیمت نهایی و زمان تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس برگزار شد

پردیس اولین جلسه رسمی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با نمایندگان متقاضیان مسکن مهر این شهر برگزار و در آن درباره قیمت نهایی، زمان تحویل واحدها، انتخاب واحد و تحویل قراردادها مطرح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل  از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس، اولین جلسه رسمی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با حضور سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران، بابازاده مدیرکل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، معاون پشتیبانی شرکت عمران پردیس و نمایندگان متقاضیان مسکن مهر برای بررسی مشکلات مردم تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه غفوری ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی متقاضیان و قبول شرایط سخت ایشان، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و هدفمند در تمامی فازهای مسکن مهر در صدد هستیم تا واحدهای باقی مانده مسکن مهر را با خدمات زیربنایی کامل به متقاضیان تحویل دهیم.

غفوری ضمن ارائه گزارش از اقدامات صورت داده طی سه هفته حضور خود در شرکت عمران، اعلام کرد: تحویل واحدها با خدمات روبنایی و زیربنایی کامل از اولویت کاری بنده است و این مهم جز با همدلی و وحدت امکان‌پذیر نیست.

در ادامه جلسه، نمایندگان متقاضیان سوالات و مشکلات خود را درباره قیمت نهایی، زمان تحویل واحدها، انتخاب واحد و تحویل قرارداد و... مطرح کردند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما