شناسهٔ خبر: 24607 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

جزئیات مراسم ورود پیکر کارگردان شهیر به ایران

قدردانی ایوبی و میرکریمی از‌ مسئولان فرودگاه امام خمینی(ره)

کیارستمی علاوه بر قدردانی مدیرعامل خانه سینما از مسوولان فرودگاه امام خمینی(ره) حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی کشور از‌ مسولان فرودگاه امام خمینی(ره) برای تدارک مراسم استقبال از پیکر‌‌ عباس کیارستمی تشکر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی پیکر عباس کیارستمی کارگردان شهیر ایران که در پایتخت فرانسه دار فانی را وداع گفت ساعت ۲۱:۴۰ شب گذشته از طریق پرواز پاریس - تهران به فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی رسید.

هم چنین با هماهنگی ستاد بدرقه و ادای احترام به عباس کیارستمی تعدادی از سینماگران و اهالی رسانه عصر جمعه ۱۸ تیر‌ماه در فرودگاه امام خمینی(ره) حاضر شدند تا در مراسم ویژه استقبال از پیکر بزرگ کارگردان سینمای ایران شرکت کنند.

مسعود کیمیایی، محمد بهشتی، داریوش مهرجویی، اصغر فرهادی، رخشان بنی‌اعتماد، شهاب حسینی، بهمن فرمان‌آرا، حجت‌الله ایوبی، ابوالحسن داودی، امیر اثباتی، احد صادقی، حبیب احمدزاده،  حبیب رضایی، نظام‌الدین کیایی، مجتبی میرطهماسب، جعفر پناهی، امیرعابدی، مسعود اطبایی، همایون اسعدیان، حامد بهداد، فرشته طائرپور، محمدرضا اصلانی، قاسم قلی‌پور، پرویز شهبازی، غلامرضا موسوی، مازیار میری، ابراهیم مختاری، امیرحسین علم‌الهدی، میثم مزلقانی، مهتاب کرامتی، ابراهیم فروزش، فرهاد توحیدی، روسای صنوف ‌سینمایی، بابک برزویه، یراق‌بافان، رضا اسدی و ناصر عنصری همراه خانواده کیارستمی از اهالی سینما بودند که در مراسم استقبال حضور داشتند.

در همین رابطه حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی کشورمان در فرودگاه امام در جمع سینماگران، خانواده عباس کیارستمی و خبرنگاران گفت: کیارستمی بهترین چهره را از ما و ایران به جهان عرضه کرد و من از همه کسانی که عاشقانه امروز تلاش کردند تا این مراسم به خوبی برگزار شود تشکر می‌کنم.

ایوبی ضمن قدردانی از مسئولان فرودگاه امام خمینی یادآورشد: «ما در روزهای آتی گهری گرانقدر را به خاک خواهیم سپرد؛ گوهری که جهان قدر او را می دانست.»

رضا میرکریمی نیز در این مراسم گفت: سلام استاد خوش آمدی به وطن و این خوشامد را به حساب خوشامدهایی بگذار که تا امروز نبوده است.

مدیرعامل خانه سینما همچنین‌ به برگزاری مراسم استقبال از کارگردان به نام ایرانی اشاره کرد و گفت: من از همه تشکر می‌کنم و به نیابت از بهمن عزیز از مسئولان فرودگاه که این امکان را فراهم کردند که چنین مراسم استقبالی را در فرودگاه برگزار کنیم تقدیر می‌کنم. امیدوارم روز یک‌شنبه با مدیریت و کمک همه مراسم بدرقه خوبی برگزار شود.

نظر شما