شناسهٔ خبر: 24646 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

طاهری در گفتگو با پایگاه خبری اعلام کرد:

افتتاح اولین دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه شهر پرند/ افتتاح ۸ هزار واحد مسکن مهر و ۱۰ مدرسه در هفته دولت/آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان اصلی دادگستری در فاز ۶

علی اکبر طاهری مدیرعامل شهر جدید پرند از افتتاح ۸ هزار واحد مسکن مهر در هفته دولت در این شهر خبر داد و گفت: هم‌زمان با آغاز هفته قوه قضاییه در اوایل تیرماه، اولین "دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه شهر پرند" آغاز به کار کرد.

علی طاهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص اقدامات اخیر در شهر جدید پرند و پروژه‌های افتتاحی آن اعلام کرد: به مناسبت آغاز هفته قوه قضاییه در اوایل تیرماه یک ساختمان چهار واحده در اختیار این سازمان قرار گرفته و  اولین "دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه شهر پرند" و "مجتمع قضایی شماره ۲ رباط کریم در این مکان آغاز به کار کرد.

طاهری در ادامه اضافه کرد: این مراسم با حضور افرادی از جمله معاون برنامه‌ریزی رئیس کل دادگستری استان تهران، نماینده شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان در مجلس، امام جمعه شهر جديد پرند، امام جمعه رباط کریم وشهردار پرند برگزار شد.

وی همچنین در ادامه از بر زمین زده شدن کلنگ احداث ساختمان اصلی دادگستری در فاز ۶ این شهر (در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع) خبر داد و گفت: امید است با افتتاح و راه‌اندازی به موقع این دادگستری نیز خدمات رسانی لازم به شهروندان منطقه انجام شود.

مدیرعامل شهر جدید پرند در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: کتابخانه و دارالقران فاز دو ، ۱۰ مدرسه و همچنین هشت هزار واحد مسکن مهر درصورت اجرای وظایف دستگاه‌‌های خدمات‌رسان در هفته دولت سال جاری در شهر جدید پرند افتتاح خواهد شد.

این مقام مسئول با تأکید براینکه درحال حاضر اقدامات مربوط به ساخت ابنیه این واحدها به پایان رسیده است گفت: تنها وصل انشعابات آب، برق و گاز در این منطقه باقی‌مانده که در صورت اجرا، واحدها به سرعت افتتاح خواهند شد.

طاهری همچنین درباره سفر سرمایه‌گذاران آلمانی که چندی پیش به این شهر انجام شده بود گفت: هم‌اکنون این سرمایه‌گذاران خارجی در حال بررسی مطالعات لازم درخصوص طراحی شهر هوشمند و سبز ، بازنگری و استاندارسازی معماری و شهرسازی و مبحث انرژی‌های پاک هستند که به محض پایان در اختیار ما قرار خواهند داد.

وی ادامه داد: در این راستا پس از مطالعه طرح به وسیله کارشناسان ایرانی و تصویب آن اقدامات و شرایط لازم برای اجرا آغاز خواهد شد./

برچسب‌ها:

نظر شما