شناسهٔ خبر: 24686 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر خبر داد:

آسفالت‌ریزی راه ۲۵ روستای آذربایجان‌شرقی در سال ۹۵

اسفالت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر آذربایجان‌شرقی گفت: راه ۲۵ روستای اهر در صورت تامین اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریالی مورد نیاز امسال آسفالت‌ریزی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، علی سلطانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر گفت: در بخش راه‌های روستایی تعداد ۲۵ روستا به طول ۷۰ کیلومتر با مشارکت اهالی روستا زیرسازی و آماده‌سازی گردیده و آماده برای آسفالت‌ریزی است که در صورت تأمین اعتبار مبلغ تقریبی ۱۴۰ میلیارد ریال در سال ۹۵ اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت‌های عمرانی در سال جاری افزود: راه ۶ روستای یایجلو، گمش آباد، طویله شامی، سرقین، زرگر و کاشان به طول ۸ کیلومتر آسفالت‌ریزی شده و در محور یخفروزان نیز به طول ۷ کیلومتر و همچنین در محورهای اصلی و فرعی محور اهر – تبریز به طول ۳.۵ کیلومتر و در محور اهر - ورزقان نیز به طول ۵ کیلومتر روکش آسفالت اجرا شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر با اشاره به برخی پروژه‌های در دست اقدام گفت: مناقصه پروژه روکش آسفالت محور اهر – تبریز به طول ۳۰ کیلومتر از سه‌ راهی هریس به ‌طرف اهر با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال و محور اهر – کلیبر به طول ۴۵ کیلومتر بااعتبار ۶۵ میلیارد ریال انجام شده و در مرحله عقد قرارداد است.

سلطانی روستاهای آماده آسفالت‌ریزی در سال جدید را محور ناظم‌آباد - زگلیک و کوربلاغ، محور نقدوز – ساری سولی و بالی قشلاق، مالالار به‌ طرف کلوجه و ساری یارقان  - قزلجه ، راه روستایی کرد احمد، دغلیان علیا و سفلی، راه روستایی علی‌آباد، راه روستایی علیرضا چایی، راه روستایی مصطفی چایی، راه روستایی قراچه، راه روستایی کرملو، راه روستایی خضر کندی، راه روستایی کیناب، راه و روستایی گلیزه و راه روستایی قراجه لو اعلام کرد.

نظر شما