شناسهٔ خبر: 24690 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:

بهره‌برداری از ۱۶ کیلومتر راه روستایی در خوزستان

آسفالت راه روستايي معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از بهره‌برداری از ۱۶ کیلومتر راه روستایی در خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، پویا دشتی زاده در این باره گفت: عملیات اجرایی شانه سازی و روکش آسفالت راه روستایی پرچستان اورک شالو شهرستان ایذه شامل اجرای اساس و زیراساس و آسفالت بود که با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال از تیر سال ۹۴ آغاز و با انجام پنج کیلومتر به تازگی به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه ارتباط روستای پرچستان اورک شاملو به شهر ایذه برقرار شده است.

معاون راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی احداث راه روستایی امام محمد باقر(ع) رامشیر، شامل عملیات احداث روسازی و آسفالت، با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال از سال ۹۴ آغاز شد و پس از آسفالت دو کیلومتر و ۴۰۰ متر به تازگی به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: با بهره‌برداری از این پروژه بالای ۵۰ خانوار از این راه روستایی بهره‌مند شدند. 

هفته گذشته نیز دو طرح راه روستایی در اروندکنار و ماهشهر با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده بود.

یکی از این طرح‌ها، جاده دسترسی روستاهای نهرکوت، نهرخمیسه، نهر آل سید، نهر قبرستان میرزا و نهر ابوشانک به جاده اصلی آبادان - اروندکنار به طول چهار کیلومتر است که برای اجرای آن ۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

بازسازی و آسفالت محور گرر- گمبزون به طول پنج کیلومتر دیگر راه روستایی در محدوده شهرستان ماهشهر است که با اعتباری بالغ بر۱۲ میلیارد ریال احداث شده است.

نظر شما