شناسهٔ خبر: 24727 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور برگزاری هرچه پر بارتر هفته عفاف و حجاب،

جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در استان قم برگزار شد

جلسه دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی اداره کل راه و شهرسازی استان قم از تشکیل جلسه این ستاد به منظور برگزاری هرچه پر بارتر هفته عفاف و حجاب (۱۹ لغایت ۲۵ تیر ماه) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، در هفته عفاف و حجاب (۱۹ لغایت ۲۵ تیر ماه) جلسه‌ای به منظور برگزاری هرچه پر بارتر این هفته به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی استان قم و با حضور اعضای ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی راه و شهرسازی استان قم در سالن اجتماعات این اداره کل تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه حسن صبوری مدیرکل و رئیس ستاد صیانت ازحریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی راه و شهرسازی استان قم در سخنانی ضمن تبریک خجسته عید سعید فطر گفت: مساله عفاف و حجاب و ترویج فرهنگ آن، امری عمومی است که تنها مربوط به بانوان نیست وی بر ضرورت توجه به امر عفاف و اهمیت حجاب توسط آحاد جامعه اعم از زن و مرد تاکید کرد و خواستار اهتمام بیشتر جهت برگزاری هرچه پر بارتر هفته عفاف و حجاب شد.

در ادامه این جلسه حسینی صالحی دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در سخنانی به برگزاری برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در اداره کل راه و شهرسازی استان قم پرداخت و گفت: برنامه‌های آتی این ستاد در قالب ارائه متستندات (شرح اقدامات انجام شده) و آموزش‌های مربوطه است.

حسینی اهم برنامه‌های این ستاد جهت برگزاری هر چه بهتر هفته عفاف و حجاب در این اداره کل را شامل تجلیل از فعالان حوزه عفاف و حجاب، برگزاری اردوی فرهنگی بانوان همکار، دعوت از سخنران (کارشناسان مربوطه) دانست و ادامه داد: بخشی دیگر از برنامه‌های این ستاد در هفته مذکور در قالب تبلیغات محیطی شامل نصب انواع بنر و پلاکارد، ارسال پیامک‌های فرهنگی مرتبط و درج شعارهای موضوعه در سربرگ مکاتبات اداری است.

حسینی در پایان افزود: هفته عفاف و حجاب هر سال به مناسبت سالروز حماسه مقاومت مردم مسلمان مشهد که در اعتراض به کشف حجاب رضاخانی در مسجد گوهرشاد آستان مقدس امام رضا(ع) توسط عمال رضاخان به شهادت رسیدند (۲۱تیرماه) برگزار می‌‌شود.

نظر شما