شناسهٔ خبر: 24730 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حامد مانی‌فر در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح کرد:

افتتاح ۴۸۰۰ واحد مسکن مهر در مهر ماه/اتمام پروژه مسکن مهر استان قزوین تا پایان ۹۵/ تنها ۷۵۰ خانوار در سکونتگاه‌های غیررسمی استان ساکن هستند

حامد مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ۴۸۰۰ مسکن مهر در دست داریم که شامل دو مدرسه است توسط بخش خصوصی در مهر ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

حامد مانی‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره پروژه‌های قابل افتتاح استان قزوین گفت:  ۴۸۰۰ مسکن مهر در دست داریم که شامل دو مدرسه است و توسط بخش خصوصی در مهر ماه به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به وضعیت پروژه های مسکن مهر استان قزوین گفت: در حالت کلی ۸۸۰۰ واحد مسکن مهر در حال ساخت داریم و امیدواریم پروژه مسکن مهر استان تا پایان سال ۹۵ به اتمام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین افزود: در قزوین خوشبختانه سکونتگاهای غیررسمی نداریم البته به این معنی نیست که کلا در استان سکونتگاه غیررسمی وجود نداشته باشد. ما سه نقطه را شناسایی کردیم که از لحاظ آمار جمعیت به ۷۵۰ خانوار می‌رسد.

مانی فر ادامه داد: با هدف گذاری ما برای سکونتگاه‌های غیررسمی، به ویژه اگر در سطح ملی با ما همکاری شود می‌توانیم مشکل سکونتگاه‌های غیررسمی را حل کنیم.

وی با اشاره به دستورالعمل‌های مطرح شده برای رفع بافت‌های فرسوده گفت: طبق این دستورالعمل‌ها که در کارگروه اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین به صورت پیوسته برگذار می‌شد، به مطالعه بافت شهری استان پرداخته شد تا راهکارهایی را که می‌توان برای رفع مشکلات شهرسازی به کرا برد، شناسایی کنیم.

نظر شما