شناسهٔ خبر: 24754 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی امیدیه خبر داد:

پیشرفت ۶۰ درصدی ساخت پل روستایی غرب مارون در امیدیه خوزستان

پل رئیس اداره راه و شهرسازی امیدیه در استان خوزستان گفت: پروژه احداث پل روستایی غرب مارون در محور امیدیه به جایزان از پروژه‌های در دست اجراست که تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان، رضا شیخ پور گفت: این طرح با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان از محل منابع استانی در حال اجرا است.

وی با بیان این‌که عرشه پل روستایی غرب مارون از نوع فلزی است، افزود: اگر اعتبارات مورد نیاز آن تخصیص داده شود تا پایان سال عملیات اجرایی آن به پایان می‌رسد.

شیخ پور تصریح کرد: پروژه احداث پل روستای سور مقداد در محور امیدیه ـ دیلم نیز یکی دیگر از پروژه‌های حوزه راه روستایی این شهرستان است که با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

وی گفت: عملیات ساخت این پل تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امیدواریم تا آخر ماه مراحل ساخت آن به اتمام برسد و مردم بتوانند از وجود این پل بهره‌مند شوند.

شیخ پور افزود: این دو پروژه در حوزه راه روستایی این شهرستان در حال انجام است که در صورت تامین اعتبار و حل مشکلات مالی روند ساخت آن‌ها تسریع پیدا می‌کند.

وی در خصوص پروژه‌های مسکن مهر این شهرستان عنوان کرد: در فاز اول پروژه مسکن مهر این شهرستان حدود ۶۰۰ واحد ساخت شده است که تعدادی از مردم نیز در آن‌ها مستقر شده‌اند و اکنون در حال ساماندهی امکانات زیرساختی این واحدها هستیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی امیدیه گفت: تا پایان ماه نیز خیابان‌ها و معابر این واحدها آسفالت می‌شود اما به دلیل نبود اعتبارات هیچ خدمات و امکانات روبنایی برای این واحدها احداث نشده است.

نظر شما