شناسهٔ خبر: 24760 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

شهردار قزوین در بازدید از پایگاه خبری مطرح کرد؛

تحقق حقوق شهروندی با ایجاد پایگاه خبری در وزارت راه و شهرسازی/ تقدیر شهردار قزوین از پوشش مناسب اخبار استانی

بازدید شهردار قزوین از پایگاه خبری شهردار قزوین ضمن بازدید از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و تاکید بر تحقق حقوق شهروندی با ایجاد پایگاه خبری در وزارت راه و شهرسازی، پوشش اخبار استانی و ارتقای آنها را از سطح استانی به ملی از دستاوردهای مهم آن خواند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مسعود نصرتی شهردار قزوین در جریان سفر به تهران و شرکت در بیستمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی دیدن کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی که بیش از دو سال از افتتاح آن می‌گذرد قرار گرفت.

در این بازدید نصرتی ضمن فعالیت‌های قابل‌توجه ستاد بازآفرینی شهری به ریاست وزیر راه و شهرسازی و دبیری محمدسعید ایزدی مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در بازشناسایی و فعالیت برای بهسازی بافت‌های مختلف شهری و بازآفرینی شهری در استان‌های مختلف از جمله قزوین، فعالیت‌های پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی را در ارایه اخبار شفاف و اطلاع‌رسانی شایسته برای تحقق حقوق شهروندی مثبت و تاثیرگذار ارزیابی کرد.

شهردار قزوین در بخشی از سخنان خود در جریان بازدید از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: استان‌ها، فعالیت‌های مختلفی انجام می‌دهند که پوشش اخبار و گزارش‌های استانی از سوی پایگاه خبری و از محلی به ملی کردن آنها از دستاوردهای مهمی است که در این دوره و توسط پایگاه خبری محقق شده است.

نصرتی ادامه داد: ایجاد و گسترش تولید اخبار محلی در استان‌های سراسر کشور می‌تواند بسیار موثر باشد. خوشبختانه در اکثر استان‌ها فعالیت خوبی برای تولید این اخبار وجود دارد، اما برخی از استان‌ها فعالیت‌های کمتری در این زمینه دارند. /

نظر شما