شناسهٔ خبر: 24767 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشكیل دومین جلسه ستاد باز آفرینی پایدار شهری در خراسان شمالی

جلسه دومین جلسه استانی ستاد باز آفرینی پایدار شهری در استان خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط  عمومی اداره كل راه و شهرسازی خراسان شمالی، محمدحسین علی نیا معاون امور عمرانی استاندار در جلسه ستاد باز آفرینی پایدار شهری  که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: تشكیل این جلسات از اهمیت بالایی برخوردار است و در تمام استان‌ها این ستاد تشکیل و ستاد ملی آن نیز به ریاست وزیر محترم راه و شهرسازی تشکیل می‌شود.

علی نیا افزود: هدف از تشكیل این ستاد ارتقاء هویت و بهسازی و بازسازی و نوسازی محلات هدف است.

بدیعی مقدم در این جلسه گفت: با توانمندسازی محلات هدف بازآفرینی مسایل و مشکلات اجتماعی در شهرستان‌ها و مرکز استان کمتر می‌شود و به آرمان‌های توسعه شهری دست پیدا می‌کنیم. 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی بیان کرد: اصلی که می‌بایست رعایت شود این است که دستگاه‌های عضو از ظرفیت و پتانسیل خود در جهت رسیدن به اهداف ستاد ملی و استانی و شهرستانی با دبیر و دبیرخانه ستاد همکاری نمایند و در هر جلسه به صورت منظم و با تدوین برنامه‌های کارشناسی شده متناسب با اهداف و وظایف سازمان خود در جلسات حضور داشته باشند.

این جلسه به ریاست معاون عمرانی استاندار و دبیری مدیر کل راه و شهرسازی برای دومین بار در استان تشکیل شد ،ستاد استانی دارای ۲۷ عضو است.

در این جلسه نیز مرحله اول مطالعات مشاور طرح باز آفرینی شهر بجنورد، مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما