شناسهٔ خبر: 24800 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس مطرح کرد:

جزئیات برنامه تحویل قراردادهای محله ایران‌شهر شهر جدید پردیس

سعید غفوری پیرو روند تحویل واحد و قراردادهای واگذاری محله ایران‌شهر فاز ۱۱شهر جدید پردیس امروز نیز تعدادی دیگر از متقاضیان، قراردادهای خود را دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس  سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص تحویل واحدهای زون ۴ فاز ۱۱ محله ایرانشهر گفت: امروز تعدادی از متقاضیان مسکن مهر محله ایرانشهر جهت تحویل  قرارداد ۵ برگی (ضد جعل) در محل کارگزاری مسکن مهر حضور بهم رساندند.

وی افزود: لازم به توضیح است متقاضیانی که آورده خود را تکمیل کرده، طی مراسم روز گذشته کلید واحدهای خود را از قائم مقام محترم وزیر راه و شهرسازی دریافت کرده‌اند.  واحدهای این افراد از صبح امروز آماده سکونت خواهد بود، همچنین متقاضیانی که سهم خود را از آورده تکمیل کرده اند، با دریافت کارت تردد میتوانند جهت انتقال اسباب و وسائل منزل خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: به مرور و طی روزهای آینده و تا قبل از افتتاح رسمی، متقاضیانی که واحدشان در محله ایرانشهر قرار دارد به واحد کارگزاری دعوت میشوند و در صورتی که سهم آورده متقاضیان این محله تکمیل شده باشد قرارداد واگذاری و کلید واحد را دریافت خواهند کرد.

غفوری در ادامه اظهار داشت: در غیر اینصورت متقاضیانی که حدنصاب آورده شان در حد تحویل قرارداد واگذاری باشد می‌توانند پس از دعوت به کارگزاری  قرارداد رسمی واگذاری را دریافت کرده و در صورت تکمیل آورده، در واحدهای خود استقرار پیدا کنند./

نظر شما